Logotipas

Kas yra logotipas?

Enciklopedijose, žodynuose ir daugelyje kitų mokslinių leidinių logotipas apibūdinamas kaip grafinis ženklas. Logotipu gali tapti Jūsų įmonės, prekės ar paslaugos pavadinimas, parašytas specialiu šriftu, pavadinimo ir grafinio elemento visuma, tiesiog grafinis elementas/ikonėlė.

Tai jūsų kompanijos dalis, be kurios būtumėte nematomas, neatpažįstamas, nesuprantamas – neturėtumėte tapatybės, savo veido.

Kokie gero logotipo požymiai?

Paprastumas, aiškumas

Logotipas turi būti aiškiai suprantamas, gerai matomas, aiškių formų. Jei tai yra užrašas, jį pamatę iš karto turime perskaityti, kas parašyta, jei tai ikonėlė – atpažinti tai, kas joje vaizduojama. Be abejo, žinutė nebūtinai turi būti tiesioginė, tačiau grafinis vaizdas turi kelti bendrai suvokiamas asociacijas.

Aiškios formos, aiški komunikacinė žinutė lengviau įsimenama, greičiau užmezgamas ryšys su vartotojais.

Individualumas

Paprastume slypi genialumas. Logotipas turi būti paprastas, bet išsiskirti iš Jūsų konkurentų. Tai lyg molis, iš kurio lipdoma individualybė.

Patikimumas

Ar Jūs veiklą vykdote logistikos, vandentvarkos, IT, finansų srityje, ar teikiate fotografavimo, valymo, renginių organizavimo paslaugas, Jūsų logotipas turi komunikuoti, jog esate patikimas ir tęsite savo pažadus, jog verta į Jus kreiptis kaip į solidžią kompaniją.

Kokybė

Jei Jūsų logotipas nėra grafiškai tvarkingas – atrodo „pigiai“, tikėtis, kad klientas apie Jūsų vykdomą veiklą manys teigiamai, naivu. O kodėl turėtų? Jei Jūsų „veidas“ atrodo nekokybiškai, kyla įtarimas, kad Jums kokybė tiesiog nerūpi, vadinasi, mažai tikėtina, kad ir paslauga, prekė, kurią teikiate, bus nekokybiška.

Ilgaamžiškumas

Logotipas – ilgalaikė investicija. Jis turi būti sukurtas taip, jog tarnautų ne vieną dešimtmetį, kadangi Jūs skiriate resursus ne tik tam, kad būtų sukurtas grafinis ženklas, bet ir tam, kad jis būtų atpažįstamas klientams, visuomenei – vystote jį į prekės ar paslaugos ženklą. Be abejo, nepamirškite, kad laikas nuo laiko dizaino tendencijos keičiasi, tad Jūsų logotipas taip pat turi būti atnaujinamas.

Kodėl logotipas nekainuoja 30, 50 ar 100 litų?

O Jūs pabandykite sukurti paprastą, originalų, ilgaamžišką grafinį ženklą, kuris asocijuotųsi su kokybe, keltų pasitikėjimą Jūsų kompanija…