Firminis stilius

Kas yra firminis stilius?

Jau turite tinkamą logotipą, dabar jį reikia pritaikyti praktikoje. Firminis stilius – antrasis žingsnis link Jūsų įvaizdžio kūrimo. Skoningai turite atrodyti ne tik Jūs, bendraudamas su partneriais ir klientais, bet ir tai, ką Jūs jiems duodate ,siunčiate, t.y. vizitinės kortelės, vokai, blankai, aplankai, el. parašas ir kt. identiteto elementai, kuriantys darnią visumą.

Antrinis elementas – kas tai?

Tai grafinis elementas, kuris naudojamas firminiame stiliuje. Dažniausiai jis reikalingas sustiprinti logotipo kuriamą emociją, kurti dinamiką, „pagyvinti“ identiteto elementus. Taip pat jis itin reikalingas kuriant marketingo priemones: reklaminius lankstukus, firminę atributiką ir kt.

Kodėl svarbu turėti įmonės firminį stilių?

Firminis stilius reikalingas tam, kad būtų išlaikomas teigiamas Jūsų įvaizdis, kad žinotumėte, kokiu šriftu turi būti rašomi tekstai, kad nebūtų gėda partneriui ir klientui paduoti vizitinę kortelę – kad būtų darna ir tvarka. Juk neinate į verslo susitikimus nešvariais batais ar dėmėtais marškiniais?